Subject: FW: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine
From: "Unnuk Rene" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 16:47:07 +0300

Tere

Saime teavituse, et Annika Matson on puhkusel, kuni 11.08.

Oleme teinud kõik vastavad parandused ja need esitanud. Kirjapuus on näha
pikka kirjavahetust ja meie viimaseid täpsustusi arusaamatuste suhtes.

Palume kooskõlastamise protsessi võimalusel üle võtta, sest tähtaeg on
lähedal.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Unnuk Rene
Sent: Wednesday, July 31, 2024 12:35 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Kas minu viimane kiri jõudis Teieni ja saite .dwg faili kätte?

Ootame Transpordiameti kooskõlastust antud projektile, et see Eleringile
edastada.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Unnuk Rene
Sent: Friday, July 26, 2024 9:46 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Tundub, et võis nii olla tõesti, teede ristumiste tehnoloogia .dwg lisasin
nüüd samale Drive lingile:
<https://drive.google.com/drive/folders/1_kH3IQoJ44uR78LxWfsDkG8mG4WpNnrJ?
usp=sharing>
https://drive.google.com/drive/folders/1_kH3IQoJ44uR78LxWfsDkG8mG4WpNnrJ?u
sp=sharing

Parimat

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 26, 2024 9:40 AM
To: Unnuk Rene <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

22.juuli kell 16.53 edastatud kiri ei ole mingil põhjusel minuni jõudnud.
Kas võis olla põhjuseks liiga suur e-kirja manus?

Edastage palun failid uuesti.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Unnuk Rene <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 26, 2024 9:31 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Saadan viimase kirja meeldetuletuse, et saaksime projekti kooskõlastatud.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Unnuk Rene
Sent: Monday, July 22, 2024 4:53 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

1.Masti lähima jala kaugus on märgitud EL-6-01-005 siia:

2. Joonisel EL-6-01-005 on lahendus 1 ja 2 viitenooled õigesti.

3.4. Põhiprojektis märgime joonistele esimesed paigutus viited koos
miinimumiga 8 meetrit tee servast. Kuna Eleringi poolt pole teada, kes
tööprojekti koostab ja ehitajad on, ei ole teada täpselt, milliseid
masinaid kasutatakse. Täpsemad vahemaad ja paigutused lepib kokku ehitaja
liillusvälise tegevuse loa taotlusega.

5. Pole varasemalt EL-6-01 joonise .dwg välja saatnud, tegin refference
bindid ära. Loodan, et failis on Teile kõik vajalik kaasas (lisasin
manusesse).

6.Olemasoleva masti number on 62, mis demonteeritakse. Uus projekteeritud
mast on nr 63, sest masti numbrid on korrastamise tõttu muudetud. Pilt
Eleringi veebi gis rakendusest olemasolevast olukorrast:

7. Olemasolev nurgamast on 62, visang on kahe masti vaheline kaugus ehk
projekteeritava 63 ja 64.

Parimat

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 22, 2024 3:12 PM
To: Unnuk Rene <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

1.	Palun täpsustada, kus kohas on joonisel EL-6-01-005 märgitud masti
63 lähima jalandi kaugus (9m) riigiteest nr 11245?
2.	Joonisel EL-6-01-005 märgitud Lahendus 1 ja Lahendus 2 viitenooled
ei osuta päris õigesti. Lahendus 1 ja Lahendus 2 osutavad ühel juhul
korvtõstukile, teisel juhul „väravale“. Palun korrigeerida.
3.	Väravate / korvtõstukite paiknemise kaugus riigitees märkida risti
riigiteega, mitte pikki õhuliini.
4.	Palun märkida joonisele, kui kaugele riigiteest nr 11245 jääb
Piiriääre tn äärde paigaldav „värav“
5.	Edastage palun fail, kus kajastuvad korvtõstukite ja „väravate“
asukohad, .dwg formaadis.
6.	Kas alloleval pildil esiletõstutud masti number ei peaks olema 63?

7.	Kas alloleval pildil esiletõstutud mastide numbrid ei peaks olema
vahetuses? Nihukub ju mast nr 63, mis jääb mastide nr 62 ja nr 64 vahele!?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Unnuk Rene <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 22, 2024 11:57 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Asendiplaani .dwg on lisatud drive kausta koos parandatud projektiga:
https://drive.google.com/drive/folders/1_kH3IQoJ44uR78LxWfsDkG8mG4WpNnrJ?u
sp=sharing

Riigitee nr 11241 km punkti parandus ja täpsustused põrkepiirete suhtes
vastavalt juhendile on seletuskirjas.

Masti 63 lähima jalandi kaugus sõiduteest on 9 meetrit. See on märgitud
EL-6-01-005 joonisel ja lisatud seletuskirja.

Palume projekti esimesel võimalusel kooskõlastada, et saaksime selle
Eleringile edastada.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 12:06 PM
To: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

1.	Edastage palun joonis ka .dwg formaadis.
2.	Seletuskirjas märgite, et ristumine riigiteega nr 11241 leiab aset
km 1,50, kuid plaanil olete märkinud 1,49. Palun korrigeerida infot plaani
joonisel.
3.	Seletuskirjas märgite, et Transpordiameti ei näe vajadust masti
kaitseks põrkepiirde paigaldamist. Transpordiametil puudub pädevus
sellekohase otsuse tegemiseks. Transpordiamet saab anda hinnangu riigitee
kaitsevööndis paikneva masti osas liiklusohutuse ja riigitee seisukohast,
kuid mitte tee kaitsevööndis paikneva rajatise osas. Antud arvamus tulenes
võrreldes olemasolevat ja projekteeritud olukorda. Transpordiamet saab
põrkepiirde vajaduse osas anda seisukoha lähtuvalt Tee projekteerimise
normidest <https://www.riigiteataja.ee/akt/122112023009>  ja kui on teada
masti lähima jalandi kaugus sõiduteest. Palun korrigeerida seletuskirja.
4.	Märkida asendiplaani joonisele masti 63 lähima jalandi kaugus
sõiduteest.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 16, 2024 12:14 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Edastame muudatustega projekti kooskõlastamiseks.
Projekt üleslaetud Drive:
<https://drive.google.com/drive/folders/1_kH3IQoJ44uR78LxWfsDkG8mG4WpNnrJ?
usp=sharing>
https://drive.google.com/drive/folders/1_kH3IQoJ44uR78LxWfsDkG8mG4WpNnrJ?u
sp=sharing

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, July 15, 2024 11:12 AM
To: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

Elektriprojekti kooskõlastamise seisukohalt pakutud kergliiklustee
lahendus sobib.

ViaVelo Inseneribüroo OÜ’l palun esitada ka muudetud kergliiklustee
lahendus Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, July 15, 2024 10:01 AM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

ViaVelo Inseneribüroo OÜ esitas ümber planeeritud kergliiklus tee plaani:

Ootame Teie poolse kinnituse, kui antud lahendus Teile sobib ja lisame
selle projekti. Kinnituse edastan ka Roland Mäele, kes lahenduse esitas.

Peale seda edastame kogu projekti koos muudatustega kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 5, 2024 10:17 AM
To: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Karin Juhan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

1.	Asjaolude täpsustamisel selgus, et projekteeritud masti asukoht
kattub osaliselt projekteeritava kergliiklusteega (Põhiprojekt
„Kiisa-Kohila kergliiklustee“ ViaVelo Inseneribüroo OÜ, töö nr 8821,
Roland Mäe, [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ).
Selleks, et saaksime masti 63 projekteeritud asukoha kooskõlastada, palun
teha koostööd kergliiklustee projekteerijaga ning paluda kavandada
kergliiklustee projekteeritava masti kõrvalt. Palun kajastada L185
Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojektis ka Kiisa-Kohila kergliiklustee
projekti.

2.	Kuna masti 63 juures on 11245 Kiisa-Kohila teel piirkiirus 50 km/h
ning mast kavandatakse sõiduteest kaugemale, siis ei tohiks mastile
täiendavat ohtu olla? Miks on vajalik masti kaitseks põrkepiirde
paigaldamine?
3.	Kas uus mast 63 on kavandatud paigaldada ka tõstetud pinnasele?
Kui jah, siis kui kõrgele?
4.	Näida joonisel ära uue masti jalandi kaugus sõiduteest.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, June 28, 2024 4:58 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Karin Juhan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Parandus, et tingmärgid on AS-4-02 plaanide kohta.

Parimat

Rene

From: Unnuk Rene
Sent: Friday, June 28, 2024 4:54 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Karin Juhan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Tingmärgid ei käi .dwg asendiplaani kohta vaid QGIS tehtud .pdf plaanide
04-002 kohta.

Riigiteedega ristumiste kohta on koostatud tehnoloogia plaanid.
Seletuskirjas oli joonise viide vale. Õiged joonise numbrid on EL-6-01-001
kuni 005.

Seal on näidatud tõkete asukohad ja miinimum kaugused.

Kasemetsa-Kiisa tee oleme märkinud TRAMi valdusesse, sest maa-ameti
teeregistrist ei saanud selget vastet. Parandame selle KOV’ks.

11240 Tõdva – Hageri km 2,94 ristumisel töid ei teostata. Lisame märkuse
seletuskirja.

Projekti raames rekonstrueeritakse olemasolevat Kiisa-Kohila õhuliini.
Olemasolev mast nr 63 paikneb hetkel tee servale nii lähedal, et
vundamendid on silmnähtavalt pinnasest väljas. 2023 aastal  teostati
Kernu-Kohila tee Kiisa tee ristmikus, tee laiendamine, millega seoses
masti 63 paiknemine probleeme ei tekitanud. Oleme projekteerinud masti
teest nii kaugele, kui see on olemasolevat liinikoridori oluliselt
muutmata võimalik. Varasemas normis (Majandus- ja taristuministri määruses
nr 106; 05.08.2015) on kirjas, et kitsastes oludes, hoonestatud aladel jne
võib side- ja elektriliini poste paigaldada maanteele lähemale.
Projekteeritud lahendus vastab antud normidele ja hetkel kehtiva õhuliini
standardiga EVS-EN 50341.

Eeltoodut arvestades palume masti nr 63 asukoht siiski kooskõlastada.

Ülejäänud korrektuurid esitame, kui masti lahenduse saame kokku lepitud.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, June 28, 2024 2:40 PM
To: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere!

1.	Tingmärkide selgituses puudub info .dwg failis kajastuva
helesinise värvusega joone kohta kihil „Juhtmed“.
2.	Asendiplaanile märkida riigiteega ristumisel õhuliini
rekonstrueerimiseks paigaldatavate ajutiste tõkete asukohad ning näidata
ära kaugus riigitee katte servast.
3.	Edastage palun joonis AS-6-02-001.
4.	Millistele andmetele tuginedes on tehtud projekti märge, et
7185007 Kasemetsa - Kiisa jalgtee kuulub Transpordiametile? Maa-ameti
teeregistri andmetel on tegemist kohaliku teega, mitte riigiteega.
5.	Seletuskirja punktis 1.Üldosa märgite, et asendatavad mastid
paigaldatakse olemasolevate mastide asemele väljaarvatud mast 11Y, kuid
projektlahenduse järgi paigaldatakse ka mast nr 63 uude asukohta.
6.	Projekti seletuskirjas märgite, et masti 63 kaitseks paigaldatakse
tee äärde põrkepiire. Palun kavandada mast 63 riigiteest ohutule
kaugusele, et oleks täidetud nõue vastavalt määrusele „Tee projekteerimise
normid“ § 63 lg 2 ja põrkepiirde rajamine ei oleks vajalik.
7.	Märkida joonisele mastide kõrgus ja kaugus risti riigitee katte
servast.
8.	Seletuskirja punktis 2.2 märgite, et rekonstrueeritav õhuliin
ristub ka riigiteega nr 11240 Tõdva – Hageri km 2,94, mis jääb mastide 7Y
ja 8Y vahele. Mastid 7Y ja 8Y kuuluvad vahemikku 4Y kuni 10Y, mis on
rekonstrueeritud 2022 aastal Rail Balticu trassi vabastamiseks. Mis
tegevus on käesoleva projektiga kavandatud riigitee nr 11240 Tõdva –
Hageri km 2,94?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Unnuk Rene < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 2:22 PM
To: Transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Saadame teile L185 Kiisa-Kohila 110kV õhuliini rekonstrueerimise
põhiprojekti kooskõlastamiseks.

Allkirjastatud projekti kausta saab siit:
<https://drive.google.com/drive/folders/1_kH3IQoJ44uR78LxWfsDkG8mG4WpNnrJ?
usp=sharing>
https://drive.google.com/drive/folders/1_kH3IQoJ44uR78LxWfsDkG8mG4WpNnrJ?u
sp=sharing

Parimat

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.